1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Właścicielem sklepu internetowego Jadowite.pl jest:
Martyna Kluczna
ul. 3 Maja 4/2
95-200 Pabianice
NIP: 7311998613
REGON: 360484625
2. KONTO
Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe. Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta. Plusem posiadania konta jest możliwość sprawdzenia historii zakupów, sprawdzanie statusu zamówienia, otrzymywanie newsletterów.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
Istnieją dwie możliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym:
a) dzięki założeniu konta z loginem i hasłem
b) złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta.
W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia. Wypełnienie formularza zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. Po przyjęciu zamówienia Klient niezwłocznie zostanie poinformowany o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
4. WARUNKI I TERMIN PŁATNOŚCI
Płatności można dokonać w następujący sposób:
- Płatność przelewem na rachunek bankowy
- Płatność PayU
- Płatność PayPal
Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu Sprzedawca nie gwarantuje dostępności towaru.
5. WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do środy. Przesyłka realizowana jest w dniu kolejnym od dnia otrzymania przelewu. Transport odbywa się w postaci przesyłki paczką priorytetową (dostawcą jest Poczta Polska), która powinna być dostarczona w przeciągu 24 godzin do klienta. W momencie nadania przesyłki klient otrzymuje na zarejestrowany adres e-mail numer nadania przesyłki. Zapewniamy profesjonalny i humanitarny transport. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania wysyłek w przypadku niesprzyjających warunków pogodowych (np. bardzo wysokie lub niskie temperatury) Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w Pabianicach, w ustalonym wcześniej miejscu i czasie tylko i wyłącznie po wcześniejszej wpłacie na konto. Na terenie Polski gwarantujemy kupującemu dostarczenie żywego zwierzęcia (w przeciwnym wypadku sklep dostarczy kupującemu kolejne, żywe zwierze ewentualnie zwróci należność). Przesyłki międzynarodowe nie podlegają gwarancji. Nie realizujemy wysyłek za pobraniem!
6. REKLAMACJE I ZWROTY
W sytuacji kiedy zawartość przesyłki dotrze martwa należy niezwłocznie nas o tym poinformować. Warunkiem uznania reklamacji jest nagranie filmu z otwierania paczki na której wyraźnie widać jak zwierzęta są martwe. W przypadku uznania reklamacji wysyłamy przesyłkę ponownie, a w przypadku braku towaru proponujemy w tej samej kwocie inne produkty, bądź zwracamy należność na konto bankowe Klienta. Nie przyjmujemy zwrotów żywych zwierząt. Zapewniamy, że w naszej ofercie nie ma zagrożonych gatunków zwierząt. Zapraszamy do udanych zakupów!